Счетоводна къща Контабил Русе
< Назад

Полезно

.

Регистрация на фирма и сключване на договор за счетоводно обслужване

22.10.2019

Регистрация на фирма и сключване на договор за счетоводно обслужване

Какво е необходимо за сключването на договора за счетоводно обслужване след регистрацията на фирмата - договор, пълномощно, започване на осигуряването

Тук ще разгледаме процедурата за сключването на договор за счетоводство със счетоводна къща КОНТАБИЛ - Русе след регистрацията на фирмата в Търговския регистър и какви са стъпките, които следват. След регистрацията в Търговския регистър може да се направи актуално състояние, което не е задължително и печат на фирмата, който също не е задължителен, особено ако фирмата няма да се регистрира по ЗДДС.
След като ви уведомим за регистрацията на фирмата в Търговския регистър, заповядайте в нашия офис на бул. Цар Фердинанд 2 в Русе за да продължим по-нататък.
Следва сключване на договор за счетоводно-консултантско обслужване, който предвижда отговорност от наша страна за причинени щети в следствие на неправилно водене на счетоводството. Естествено ще обсъдим цената на счетоводната услуга.
Ще изготвим пълномощно за представителство пред НАП и пред търговския регистър за подаване на годишните финансови отчети (ГФО). В случай, че ще се самоосигурявате във фирмата, е необходимо и пълномощно като физическо лице. Пълномощните трябва да бъдат нотариално заверени, като близо до нашия офис се намира нотариус.
Също ще обсъдим дейността на фирмата, особеностите на счетоводното отчитане, на данъчното облагане и на осигуряването. Ще Ви предоставим софтуер за издаване на фактури.
Също ще определим датата от която договорът за счетоводство влиза в сила и датата, от която фирмата ще започне да извършва дейността си и евентуално ще се подаде декларация в НАП за започване на самоосигуряването.
Ще разгледаме вариантите за осигуряване и - например осигуряване с болнични или без болнични, с изплащане на възнаграждение или не, осигуряване по трудов договор или по договор за управление и контрол.
Друга интересна тема е какъв данък върху печалбата се плаща, как се разпределя печалбата на фирмата към собственика и какъв е данъка върху дивидентите.
След регистрацията на дружеството трябва да закриете набирателната сметка в банката и можете да откриете разплащателни сметки като за целта си изберете подходяща за вас търговска банка.
Ако ще получавате плащания в брой, ще Ви бъде необходим касов апарат или както още се нарича - фискално устройство.
Един от най-важните въпроси е дали искате регистрация по ДДС - какви са условията за задължителна регистрация и дали искате регистрация по избор преди да покриете условията за задължителна регистрация.
Ако имате търговски обект под наем е добре да обсъдим сключването на договора за наем, документирането на наема, регистрирането на търговския обект и документите, които е добре да имате на място в обекта.
Със сигурност ще възникнат и други въпроси като например признаването на разходите за горива за леките автомобили, сключването на трудови договори с работници и служители и други актуални въпроси.

Коментирай

Все обще няма коментари за тази новина. Напишете първия коментар

Този сайт използва "бисквитки", за да работи оптимално за Вас. Чрез посещението си Вие приемате използването на "бисквитки". За повече информация прочетете ТУК.

Разбрах